Dzięki wprowadzeniu automatyzacji powtarzalnych elementów naszej pracy, byliśmy w stanie obsłużyć dużo większą liczbę klientów, co przełożyło się na nasze przychody i umożliwiło firmie dynamiczny rozwój.

Logo Biura Księgowego 2+1

Od początku działalności naszym problemem była rzetelna obsługa klientów wynikająca z braku wdrożenia procesu obsługi biura. Zamiast skupić się na doradztwie księgowym bardzo dużo czasu spędzaliśmy na obsłudze i rutynowych zadaniach, które mogłyby być wykonywane przez specjalistyczne oprogramowanie. Taka sytuacja blokowała rozwój firmy dlatego rozpoczęliśmy porządkowanie procesów oraz poszukiwanie usprawniających rozwiązań informatycznych. Niestety, gotowe rozwiązania istniejące na rynku, nie odpowiadały naszym potrzebom. W 2010 r nawiązaliśmy współpracę z firmą IT - PPM, która ma odpowiednią, księgową wiedzę merytoryczną oraz koncepcję na odpowiednie, spójne, wielozadaniowe oprogramowanie.

Opracowane i wdrożone przez nich rozwiązanie pozwoliło na integrację naszych systemów księgowych (FAKT, OPTIMA) z platformą ułatwiającą komunikację z klientami. Jest to możliwe zarówno poprzez aplikację WWW jak i platformę mobilną na androida. Klienci bardzo chwalą sobie takie rozwiązanie, ponieważ dzięki temu mają dostęp do wszystkich potrzebnych danych jakich oczekują od biura księgowego. Automatyczna komunikacja z klientami pozwala nam na sprawną organizację pracy oraz rzetelną i terminową realizację zadań.

Dzięki wprowadzeniu automatyzacji powtarzalnych elementów, jesteśmy w stanie obsłużyć dużo więcej klientów, co przekłada się na zwiększenie naszych przychodów i umożliwia nam dynamiczny rozwój. Systematycznie inwestujemy w nowe rozwiązania i umacniamy wizerunek nowoczesnej firmy, dostosowanej do potrzeb klientów.

Wypróbuj ProFirmę już teraz - 2 miesiące za darmo

Bez dodatkowych opłat i zobowiązań

Wypróbuj za darmo